خرید انواع انگشتر نقره شیک ، ظریف و اسپرت ( زنانه ، مردانه و دخترانه ) با بهترین قیمت در فروشگاه جواهرات سیلور110


فروشگاه آنلاین زیورآلات سیلور110 سازنده ، وارد کننده و عرضه کننده انواع جواهرات و زیورآلات خاص با حذف واسطه ها قیمت نهایی فروش را با به بهترین قیمت ممکن امکان پذیر نموده است.


خرید انگشتر و حلقه های نقره خاص با قیمت مناسب

تمامی انگشتر ها از فلز نقره با کد 925 استرلینگ ساخته شده اند. این انگشترها با طلا سفید و زرد آبکاری شده اند و ضمانت ماندگاری رنگ در بلند مدت را دارند.


در جهان عمده انگشتر های نقره ساخت چند کشور خاص هستند بهترین آن ها به ترتیب ساخت کشورهای : اتریش ، ایتالیا ، ترکیه ، تایلند و ایران و چین می باشند.


کیفیت ساخت بعضی از جواهرات نقره ایرانی از جواهرات ایتالیا و ترکیه بالاتر است ، ولی قیمت آن ها کمتر ار نمونه ایتالیایی و ترکی می باشد.


در قدیم برای آبکاری جواهرات نقره از آبکاری نقره خالص استفاده می شد ، این فرآیند باعث از بین رفتن رنگ نقره به مرور زمان می شد


انگشتر های طرح طلا اصل

تمامی انگشتر های نقره ( طرح طلا ) با آبکاری طلا پوشش داده شده اند تا درخشش و زیبایی خود را حفظ و چندین برابر کنند. به دلیل اصالت و ضمانت کالا از خرید انگشتر نقره از فروشگاه سیلور110 با اطمینان کامل خواهد بود.


طرح طلا به این معنا است که قالب ساخته شده دقیقا از قالب طلا برداشت شده است و دارای آبکاری طلا می باشد و همچنین امکان تشخیص طلا یا نقره بودن آن بسیار دشوار است.


امروزه با استفاده از آبکاری رادیوم یا همان طلا سفید رنگ نقره جات ثابت شده و دارای درخشش بالایی نیز می باشند.


آبکاری انگشتر طلا و نقره

آبکاری انگشتر های موجود در فروشگاه سیلور110 از طلا سفید و یا طلا 24 عیار خالص می باشند و تمامی زیورآلات از فلز نقره با عیار 925 استفاده شده و همچنین قیمت خرید مناسب و بدون واسطه نیز دارند.


خرید انگشتر لوکس از فروشگاه سیلور110

برای مشاهده محصولات مدل مردانه و زنانه به صورت جداگانه بر روی منو انگشتر نقره کلیک نموده و به بخش مورد نظر خود مراجعه نمایید.


در این صفحه تنوعی کامل از انواع زیباترین انگشترهای نقره مردانه و زنانه را می‌توانید مشاهده بفرمایید. انگشتر نقره خواص گوناگونی دارد که از جمله می توان به بهبودی و شکل گیری استخوان، ترمیم پوست و ضد عفونی کنندگی آن اشاره کرد. باخرید محصولات با بهترین قیمت انگشتر نقره مردانه و زنانه می توانید علاوه بر استفاده از خواص نقره، از خواص شگفت‌انگیز سنگ های روی انگشتر بهره ببرید. در این صفحه انواع انگشتر فیروزه، عقیق، زبرجد، زمرد، یاقوت، حدید، شرف الشمس و دیگر سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی با کیفیت ساخت بالا و قیمت منصفانه قابل خرید می‎‌باشد.


از مزایای خرید آنلاین انگشتر از طریق فروشگاه اینترنتی سیلور110 می‌توان به ضمانت اصالت کالا، پشتیبانی آنلاین، نماد اعتماد الکترونیک، ارسال و بسته بندی سریع، قیمت بسیار مناسب انگشتر به واسطه ارتباط مستقیم با سازندگان و کارگاه های تولیدی و موارد بسیار دیگر اشاره کرد. جهت خرید انگشتر نقره مردانه و زنانه روی عکس محصول انتخابی کلیک کرده و خرید انگشتر را به آسانی انجام دهید.


انگشتر پادشاهی

انگشتری که حلقه آن عموماً از نقره ساخته می‌شده است و به هنگام مرگ یا جابجایی قدرت به فرمانروای جدید ارث می‌رسید. و در گرانبها‌ترین مدل ها طبقه‌بندی می‌شود که امروزه دیگر وجود ندارد.


از مشهورترین آنها می‌توان به انگشتر حضرت سلیمان اشاره کرد. خاتم حضرت سلیمان نیروهای ویژه را با استفاده از آن منتقل می‌کرده است که امروزه به دست ما نرسیده است و بسیاری معتقدند در ید حضرت مهدی قرار دارد.

انگشتر آمیتیست مدل پیمان

انکشتر کمانگیری

به گروه خاصی از اطلاق می‌شود که کمانداران از آن‌ها به منظور نگه داشتن زه کمان استفاده می‌کنند. هندسه ساخت آنها به صورتی است که هنگام رهاسازی تیر آسیبی به انگشتان وارد نشود. البته امروزه استفاده از آنها به دلیل از بین رفتن کاربرد آنها دیگر وجود ندارد.


دنیای انکشتر‌ها دنیای بسیار گسترده ­ای است. آنها در انواع مختلفی تولید می‌شوند. شما عزیزان اگر قصد خرید اینترنتی انگشتر نقره را دارید میتوانید دسته بندی مورد نظر خود را در این صفحه انتخاب نمایید.


قیمت انواع انگشتر نقره

سایت سیلور110 دارای بهترین و جدیدترین انواع مدل های انگشتر نقره می باشد. کلیه محصولات با تضمین قیمت و ضمانت اصالت طبق توضیحات موجود در سایت می باشد. ارسال پستی سفارشات سیلور110 به صورت رایگان به سراسر کشور انجام می شود.


خرید اینترنتی انگشتر نقره اصل

اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی انگشتر نقره هستید تا بتوانید با خیالی آسوده و راحت خرید اینترنتی انگشتر نقره خود را انجام دهید، سیلور110 یکی از معتبرترین فروشگاه های صنف جواهرات نقره و سنگهای قیمتی در شهر مشهد مقدس است که بیش از پنجاه سال سابقه و اعتبار دارد، همچنین وجود کارشناسان خبره در زمینه های سنگ شناسی، گوهرشناسی، تراش سنگ های قیمتی و سایر موارد مرتبط وجه تمایز سیلور110 با سایر فروشگاه های مربوط به این صنف می باشد.


قیمت و خرید انگشتر نقره

کلام پایانی

برای آشنایی بیشتر با سیلور110 و مشاهده مدارک تخصصی اخذ شده و مجوزهای مربوطه مانند: جواز کسب، جواز اتحادیه کسب و کارهای مجازی، نماد اعتماد اینترنتی (اینماد)، نشان ملی ثبت و … به صفحه درباره ما مراجعه کنید.


در نهایت سیلور110 برای شما خریدی آسوده فراهم می کند. برای خرید از سیلور 110 اینجا را کلیک کنید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید